Anime İzle - Türkçe Altyazılı Anime İzleme Sitesi
Anime izlemek için en doğru adrestesiniz! Anizm, Türkiye'nin en köklü ve en güncel türkçe altyazılı anime izleme platformudur. 2013 yılından bu yana binlerce anime severin güvendiği sitemizde, her gün yeni bölümler eklenmekte ve en popüler animeler türkçe altyazılı olarak yayınlanmaktadır.
Sitemizde aksiyon, macera, romantik, komedi, bilim kurgu ve daha birçok kategoride anime izleyebilirsiniz. One Piece, Naruto, Attack on Titan, Jujutsu Kaisen, Demon Slayer gibi popüler animelerin yanı sıra, az bilinen yapımları da türkçe altyazılı olarak takipçilerimize sunuyoruz.
Neden Anizm?
- Günlük güncellenen anime bölümleri ile her zaman en yeni içerikler
- HD kalitede, hızlı ve kesintisiz anime izleme deneyimi
- Profesyonel fansub ekipleri tarafından hazırlanan türkçe altyazılar
- Mobil uyumlu tasarım ile her cihazdan rahatça anime izleyin
- Anime takvimi ile haftalık yayın programını takip edin
Hemen ücretsiz üye olun ve anime izlemeye başlayın! Tavsiye Robotumuz ile zevkinize uygun animeleri keşfedin.
Yorumlar
Baş yapıt gibiydi mükemmel bir final gerçekten çok iyi emeği geçen herkez için teşekkürler.
Bitti dayı hemde segs görmeden...
final net bi şekilde tatmin etti ama anlamsız bi boşluk hissediyorum :(
21:46 YAAAA ÇOK TATLIIIII!!!!!!
20:42 yeni yanderemiz hayırlı olsun ;)
Mangası devam ediyor olmasına rağmen Sezon finalini final olarak bıraksalar bile çok mükemmel bir son ile bırakmış oldular. En başından sonuna kadar çok güzel bir animeydi ve mangasından devam edeceğim...
Bende ilk manga ve sonra manga bitince manganın devamında novel atlıyacağım bakalım nasıl olacak. Tanıştığımız bir kaç bölüm öncesinde ilk direkt LN'ye dalmaktı fikrim ama mangası şirin geldi nedense dayanamıyorum o yüzden. Zaten bir kısmını okumuştum.
Yine de bu kadar rahatlatıcı bir romantizm animesi pek raslamayız tatlı krizine sokmuyor veya aşırı güzeller dedirtmiyor. Yani seri genelde olarak seni yormuyor. Kesin olarak diyebileceğim bir şey varsa bu seri felaket rahatlatıyor insanı. Sakin ve usulca işlenmiş bir romantizm serisi yani. Yine olay olmayacak değil tabi... Bunun için fazla açığı var o yüzden olabilir.
Dediğin gibi bu bölüm sezon devamını izlemeyecek veya okumayacak kişi bile gönlü rahat şekilde bu seriden ayrılıp gidebilir. Tabi gelse yine mükemmel olur. Her olayı bilsem bile izlerim çünkü bu seri cidden huzur veriyor. Bu serinin romantizmi temasını işleyiş tarzı tamamıyla bu yönde yapılmış gibi sanki.
Benim şuana kadar hikayesinin devam edipte animesinin sezonunu bu kadar mükemmel bitirdiğini gördüğüm aşırı nadir animelerdendir kendisi. Birde mangasına atlamak en iyi karar olmuş bence...
tss
16:43 ... CENNETTEMİYİM !?!?!?!?!?!?
2. sezonu gelicek mi yada mangada devam ediyor mu
manga devam ediyomuş... darkmxttxr dedi.
final😭😭😭
Bu yorumu silmek istediğinize emin misiniz? Bu işlem geri alınamaz.